Wednesday, June 5, 2013

DAFTAR HARI INI JUGA!

Mencari Pendapatan Sampingan Yang Halal, Sah & Berkekalan? 

96% Penduduk Yang Mengidamkan Pendapatan Tambahan Dari Rumah GAGAL dan 87% Daripadanya TERKANDAS Lepas 3 Tahun Mencuba.

Pelajari Teknik Paling Berkesan Usahawan Bisnes online Berpengalaman Agar Anda Tidak Terus-Menerus Melakukan Kesilapan.
.

Assalamu’alaikum & Salam Sejahtera,
Dewasa ini kita dapat melihat terlalu ramai yang memilih untuk meraih pendapatan sampingan melalui bisnes online terutamanya kaum wanita.Konsep pendapatan sampingan dari rumah memang betul-betul wujud. Seorang kenalan saya telah mula buat duit secara online sejak tahun 2007 dengan pendapatan awal  antara RM1500-RM2000 dan kini beliau boleh berbangga dengan pendapatan lima angka setiap bulan!Melihatkan kejayaan beliau, bukanlah sesuatu yang mustahil untuk setiap dari kita berusaha mendalami ilmu bisnes online ini. Bukanlah sesuatu yang merugikan malah amat menguntungkan lebih-lebih lagi di zaman era facebook ini, strategi promosi akan menjadi jauh lebih mudah dan menepati sasaran.
Idea untuk mewujudkan bengkel bisnes online (BBO)  ini  timbul apabila saya menerima terlalu banyak pertanyaan dari rakan-rakan dan kenalan. Awalnya saya tidak begitu yakin kerana merasakan diri tidak lagi begitu pakar dalam bidang ini dan juga masih banyak yang perlu saya pelajari. Namun apabila menyedari hakikat bahawa sesuatu ilmu itu sebaiknya dikongsi lebih-lebih lagi ilmu yang memberi manfaat kepada orang lain, saya merasakan ia seolah-olah fardhu kifayah yang perlu saya tunaikan.
Percubaan pertama bengkel telah berjaya dibuat tahun lalu. Alhamdulillah peserta bengkel dapat memanfaatkan ilmu yang dipelajari. Malah, salah seorang dari mereka sudah sangat berjaya dengan bisnes beliau dan dalam perancangan untuk membuka premis perniagaan sendiri. Berdasarkan feedback dan kajian terperinci, module BBO 2013 telah ditambahbaikkan.
Secara asasnya, bengkel ini diadakan bagi membantu individu-individu yang ingin memulakan perniagaan secara online, akan tetapi tidak tahu kaedah yang sebenarnya. Pelbagai tips dan kaedah yang bermanfaat  mengenai bisnes online akan dibentangkan di dalam bengkel ini secara teori (nota) dan praktikal. Secara tidak langsung, ia juga akan mempersiapkan peserta dalam mengorak langkah menjadi usahawan yang berjaya.


·                     Anda penganggur/belum ada kerja tetap
·                     Anda suri rumah dan mencari-cari kerja sampingan yang mudah dan menguntungkan
·                     Anda pelajar sekolah/kolej/universiti yang ingin menambah wang saku
·                     Anda wanita/lelaki yang biasa membeli belah secara online
·                     Anda mempunyai pekerjaan tetap namun suka untuk membuat part-time business
·                     Anda ingin mengubah nasib diri dan keluarga ke arah yang lebih baik.
·                     Anda baru berjinak-jinak mengusahakan bisnes online
·                     Anda mempunyai perniagaan offline (kedai) sendiri

RINGKASAN MENGENAI BENGKEL BISNES ONLINE :







Apa bezanya BB0 dengan bengkel buat duit yang lain?
Saya tidak layak memperkatakan tentang produk orang lain. Tapi,
Dari pemerhatian dan survey yang kami lakukan, harga yang ditetapkan untuk menyertai bengkel ini antara yang termurah di pasaran (bandingkan harga dengan servis dan bonus yang kami sediakan). 

Pendekatan BBO adalah lebih kepada direct coaching. Bermakna peserta akan mendapat tumpuan khas secara maksimum sepanjang bengkel kerana dalam satu-satu sesi, maksimum peserta hanyalah tidak lebih empat(4) peserta.
Sangat menarik bukan??



Wang yang anda laburkan pasti tidak akan sia-sia berbanding ilmu dan perkongsian bermakna yang bakal anda perolehi sepanjang bengkel nanti.

Paling istimewa adalah kerana perkongsian ini disampaikan daripada ibu dan isteri yang terlibat sendiri dalam industri bisnes  online. Oleh itu, perkongsian pengalaman kami sangat dekat dengan golongan ibu dan isteri yang inginkan pendapatan sampingan. Malah, peserta bebas bertanyakan soalan yang membelenggu diri mereka selama ini kepada mereka yang sudah melaluinya sendiri. 



Bengkel ini mengutamakan aspek praktikal berbanding teori. Ini adalah kelebihan utama kami kerana dengan praktikal, anda boleh menjimatkan masa untuk memahami dan membaca nota yang kadang kala memeningkan kepala. Nota kami beri untuk tujuan rujukan  bagi perkara penting yang perlu anda ketahui.


berikut adalah Bonus - bonus istimewa diberikan PERCUMA bagi peserta yang mendaftar untuk bengkel ini!

Bonus-bonus tersebut ialah:



Modul ini dihasilkan sendiri oleh penceramah bengkel dan tidak boleh didapati di pasaran. ianya sangat private and confidential :) 
Bengkel ini bukan hanya fokus kepada kaedah memulakan bisnes online, malah turut menekankan cara memulakan perniagaan serta jenis perniagaan yang ingin anda mulakan. Antara kandungan modul adalah:


  • Cara berkesan memasarkan produk (Lebih 10 cara)
  • Cara memulakan perniagaan
  • Senarai produk/servis yang berpotensi dijual secara online (Lebih 50 produk/servis)
  • Teknik mendapatkan pelanggan
  • Maklumat cara penghantaran barang
  • Maklumat cara pembayaran/pembelian
  • Senarai pengedar/pemborong yang berpotensi
  • Teknik menguruskan masalah pelanggan
  • Cara melariskan perniagaan/produk
  • Pelbagai tips/petua berguna


Sijil ini dikeluarkan oleh syarikat untuk mengiktiraf penyertaan peserta.


        Goodie bag tajaan Eljameela Boutique bernilai RM30 untuk setiap peserta

 Peserta hanya perlu membawa laptop sahaja

Penjimatan berganda bernilai RM50 


Pakej makanan disediakan untuk peserta :)

1 x lunch, 1 x minum petang.
Selain itu, air mineral juga disediakan secukupnya


Keahlian automatik sebagai ejen dropship HYATTNIAGA.COM (Pakej B). Anda boleh mendapat akses gambar tanpa watermark Percuma dan memulakan bisnes online tanpa modal!



 Diskaun EXTRA 10%  bagi peserta bengkel yang membuat belian secara borong pada hari yang sama


Para peserta akan dikumpulkan dalam satu group khas untuk membincangkan persoalan yang timbul, tidak faham dan sebagainya. Khidmat sokongan ini tiada tarikh luput.





Bagi para ibu, inilah BONUS istimewa kami untuk anda :) Anda dibenarkan membawa bayi/kanak-kanak menghadiri bengkel dengan syarat selagi ianya tidak mengganggu sesi pembelajaran. Mini play area akan turut disediakan untuk kemudahan anak anda bermain dan berehat. 
Namun disarankan agar dibawa bersama penjaga agar anak anda terkawal dan anda juga boleh fokus kepada pengajaran yang bersifat teknikal ini. Pengasuh disediakan jika ada permintaan, dengan kos tambahan serendah RM30 sahaja. 


Anda tentu tertanya-tanya berapa pula kos menyertai bengkel bisnes online ini. Sangat menarik dan terlalu banyak kelebihan yang bakal anda nikmati...
Penasihat perniagaan saya menyarankan agar kursus ini dikenakan bayaran RM999. Katanya, produk sebegini memang dicari-cari rakyat Malaysia, lebih-lebih lagi dengan bonus percuma yang saya berikan.
Masalahnya, harga tersebut membuatkan orang kebanyakan tak mampu nak sertai, justeru menidakkan tujuan utama saya untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia. Oleh itu, saya menetapkan bayaran hanya RM449. Ya. Saya ulang. Hanya RM499 (Jimat RM500) Harapan saya, dengan bayaran yang rendah ini, lebih ramai rakyat Malaysia mampu untuk menyertai bengkel ini sekaligus membantu 
lebih ramai menjana pendapatan sampingan.

Sebenarnya, anda boleh memilih untuk TIDAK menyertai bengkel ini. Ada dua pilihan lain untuk anda:

1) Meneruskan usaha mendalami ilmu bisnes online sendiri tanpa menghadiri mana-mana bengkel atau kelas.

2) Mendaftar dalam kursus bisnes online yang bukan dianjurkan oleh Nurelhyatt Enterprise.

Namun, jika anda memilih pilihan pertama, PERCAYALAH anda akan mengambil masa yang sangat-sangat lama (atau mungkin tidak dapat terus) untuk mendapatkan ilmu sebanyak yang bakal anda perolehi dengan menyertai bengkel ini. Akhirnya, dek kerana tiada bimbingan serta rasa putus asa, anda akan GAGAL dalam membina empayar perniagaan online sendiri

Jika pilihan kedua pula, PERCAYALAH tidak ada bengkel lain yang menawarkan yuran serendah RM449 untuk pakej LENGKAP termasuk BONUS istimewa

Keunikan BBO berbanding bengkel/kursus online anjuran syarikat lain:
Coaching direct one to one atau maksimum hanya empat peserta dalam satu-satu masa. Apa kelebihan direct coaching ini? Peserta boleh menilai sendiri kebaikannya. Perkongsian ilmu secara terus, tumpuan dan focus pengajar juga terarah kepada bilangan peserta yg terhad. Maka lebih banyak ilmu dapat diserap. Pertanyaan dan kemusykilan peserta juga dapat dijawab segera. Bagaikan pelajar tuisyen-antara private tutor dengan tuisyen dalam kelas yang mempunyai bilangan pelajar 12 hingga 25 orang, tentunya private tutor lebih baik, bukan?

Ini keunikan BBO. Target utama, setiap peserta akan pulang dgn semangat yg berkobar-kobar serta panduan yang mencukupi untuk memulakan bisnes masing-masing
Selain itu, peserta boleh memilih tarikh bengkel mengikut masa anda berdasarkan jadual yang diberi. Ini membolehkan lebih ramai menyertai bengkel ini tanpa masalah seperti tiada cuti atau terikat dengan komitmen lain.

Paling utama, yuran yang dikenakan adalah sangat-sangat berpatutan. Bayangkan anda mendapat direct coaching dari tenaga pengajar yang berpengalaman tiga tahun dalam bidang ini, dengan bilangan peserta yang minima, pasti dijamin pelaburan anda adalah sangat-sangat berbaloi


TAWARAN DISKAUN MEGA!!!

Peserta yang mendaftar EMPAT nama sekaligus akan mendapat HARGA PROMOSI ISTIMEWA:

RM199 SAHAJA untuk SEORANG!!!


KLIK SINI UNTUK MENDAFTAR!!!!

**bagi peserta luar kawasan Lembah Klang, klik sini untuk maklumat lanjut BENGKEL BISNES ONLINE di tempat anda :)**

Jika anda serius inginkan pendapatan sampingan melalui bisnes online, saya cadangkan agar anda tempah tempat duduk anda sekarang juga. Anda boleh memilih tarikh bengkel mengikut masa anda di borang pendaftaran.

Apa yang anda tunggu lagi? Sertai kami dalam bengkel seterusnya mulai bulan Jun ini. Lengkapkan borang pendaftaran di atas dan mulakan langkah bijak sebagai usahawan online hari ini juga!!!



Semoga berjaya!
---------------------------------------------------------------------------------

BENGKEL BISNES ONLINE 2013


TIME: 10.00-5.00pm

VENUE: 
ELJAMEELA BOUTIQUE
NO.65-2, JLN DWITASIK 1, DATARAN DWITASIK, BNDR SRI PERMAISURI, CHERAS 56000 KL


ANY ENQUIRY, DO EMEL US : eljameelaboutique@gmail.com or 
sms/whatsapp 019-3954209 (YATT)


SEE YOU THERE!!!


Nota dari tenaga pengajar:

Assalamualaikum semua.
Terima kasih kerana membaca tulisan saya ini.
Saya menyeru kepada semua individu yang berminat dengan bengkel ini supaya segera mendaftar dan menyertainya. Ini kerana pelaburan yang perlu anda keluarkan adalah sangat-sangat berbaloi dengan ilmu dan perkongsian yang bakal anda perolehi. Jujur saya katakan, saya bermula dalam bidang ini daripada ‘kosong’. Pelbagai try and error sudah saya lalui. Dan saya perlu ‘bersusah payah’ bersengkang mata meluangkan waktu menggali segala ilmu yang berkaitan dalam bidang ini. Pastinya masa yang diperlukan adalah lebih lama berbanding bengkel yang hanya sehari. Dalam bengkel nanti, topik-topik penting akan dikupas secara teori dan teknikal terutamanya. Insyallah perjalanan anda akan lebih mudah dan terurus dalam bidang ini. 
Sila daftar segera bagi menikmati tawaran diskaun hebat sempena Ramadhan tahun ini.

Salam mesra,
Norhayati
CEO Eljameela Boutique

2 comments:

  1. Sangat berminat untuk menyertai bengkel seumpama ini ..namun agak terbatas. Perlu berbincang dgn suami..insyaallah dgn keizinannya maka saya dapat menyertainya...
    Terima kasih..
    HAFZEELA BINTI ABD. HAMID
    018-2133226

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pendapat admin tentang kerja online atau affiliate?. saya ada peluang keduanya kalau admin minat. Jemput ke blog saya utk kongsi idea


      [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

      Delete